Ανάλυση διαδικτυακής παρουσίας
Η ανάλυση παρουσίας στο διαδίκτυο μας επιτρέπει να εξετάσουμε την απόδοση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Θα εξετάσουμε τη σχεδίαση, τη λειτουργικότητα και το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Θα εξετάσουμε επίσης τις ιδανικές λέξεις-κλειδιά και θέσεις σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας, σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας.
Θα αναλύσουμε την παρουσία σας στο διαδίκτυο με μεγάλη λεπτομέρεια, έτσι ώστε τελικά να μπορείτε να εντοπίσετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες σας.


Βασικός παράγοντας της διαδικτυακής στρατηγικής μάρκετινγκ
Κάθε επιχείρηση, μεγάλη ή μικρή, θα πρέπει να έχει την επέκταση της παρουσίας στο διαδίκτυο ως βασικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ. Μέσα από μια ενεργή παρουσία στο διαδίκτυο, θα αυξήσετε την προβολή και θα χτίσετε τη φήμη της επωνυμίας σας.
Αυτό σας επιτρέπει να προσεγγίσετε πιθανούς επισκέπτες που συνεχίζουν να ρωτούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Για να δούμε ακριβώς πού βρίσκεται η επωνυμία σας με την παρουσία της στο διαδίκτυο στον κλάδο σας, προσφέρουμε αυτό που ονομάζουμε Ανάλυση παρουσίας στο Διαδίκτυο.
Αυτή η ανάλυση θα μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε πόσο καλά εμφανίζεται η επιχείρησή σας στους πιθανούς επισκέπτες σε σύγκριση με τους κύριους ανταγωνιστές σας.

Τι περιλαμβάνει μια ανάλυση διαδικτυακής παρουσίας;
- Ανάλυση στη σελίδα και εκτός σελίδας
- Σύγκριση ανταγωνισμού
- Αναφορά περιεχομένου
- Η κατάταξή σας κατά την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με τον ιστότοπό σας
- Παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Ορατότητα της επωνυμίας μεταξύ των μηχανών αναζήτησης
- Σχεδιασμός και λειτουργικότητα του ιστότοπού σας
- Ανάλυση ανταγωνιστή
- Ανάλυση κίνησης ιστότοπου & αύξηση της επισκεψιμότητας
- Ιδέες για να αποκτήσετε περισσότερες αλληλεπιδράσεις

Η αξιολόγηση της διαδικτυακή σας παρουσίας αποτελείται από:
- Μια λεπτομερής περίληψη των ευρημάτων, των συστάσεων και των πόρων μας
- Τηλεφωνική διαβούλευση 30 λεπτών
- Δωρεάν παρακολούθηση μέσω email για την εξασφάλιση αποτελεσμάτων

Γιατί είναι σημαντική η ανάλυση παρουσίας στο διαδίκτυο:
Εάν δεν έχετε παρακολουθήσει ποτέ την παρουσία σας στο Διαδίκτυο για να δείτε πόσο καλά λειτουργούν οι δραστηριότητες μάρκετινγκ, πρέπει να το κάνετε τώρα για να ορίσετε μια βάση για τη μέτρηση της βελτίωσής σας τους επόμενους μήνες. Καθώς αυξάνετε την ορατότητά σας, μπορεί να συμβούν υπέροχα πράγματα για την επιχείρησή σας.